bisnes duduk diam2 dapat duit.......ada ker camni?

Posted by nin9landers | | Posted On Wednesday, May 12, 2010 at 9:42 PM

selak2 facebook pg tdi terjumpa note dari nur khairul azizi....note yang memberi semangat untuk pembaca blog ku yang setia....ada ke pembaca nya.....hahhahahha

Bercakap berkenaan “perniagaan”, anda perlulah melakukan “sesuatu” untuk menghidupkan perniagaan. Bukan hanya duduk diam-diam dapat duit. Ini sudah dikira “Pelaburan” sama ada sah atau tidak sah disisi undang-undang kerajaan sesebuah negara. “Pelaburan” sah yang dikaitkan adalah seperti ASN, SAHAM dan sebagainya. Manakala yang tidak sah pula, sendiri mahu ingatlah kan….

Kalau nak diam-diam dapat duit VeMMA lah perniagaan yang paling sempoi kerana cara melakukannya agak berbeza sedikit dengan “perniagaan” diluar sana. Hanya duduk diam-diam hadapan pc atau lap top boleh menjana pendapatan RM3800 – RM 5000 Seminggu. Mahu tahu rahsianya…Jomlah daftar percuma di www.jomvemma.com/saadah

“Perniagaan” yang sah atau tidak sah juga menentukan kejayaan leader. Untuk mengenal pasti sesuatu “perniagaan”, anda perlulah mengkaji faktor-faktor dari segi:

1- Sijil Akaun Akta Jualan Langsung yang disahkan oleh kerajaan

2- Sijil Halal yang telah di iktirafkan

3- Hukum dan syarak (Halal sekiranya anda menurunkan ilmu dan panduan yang telah dipelajari)

3- Latar Belakang Syarikat & Kekukuhan Sistem Kewangan

4- Sistem Perniagaan (tools)

5- Produk

Dan jika tiada salah salah satu faktor-faktor tersebut, maka mesti anda mempunyai masalah kelak. Dan akhirnya anda sendiri akan rugi serta akan menyalahkan perniagaan yang dipilih. “THE CHOICE IS YOUR”

Ok, Bagaimana pula “perniagaan” membantu Leader seperti Norsalehin, Mohd Nasoha dan saya sendiri (insyaallah) kearah Jutawan Di VeMMA? Inilah formula yang digunakan oleh Leader yang berjaya.

Kesimpulannya, jadilah seperti Kami yang positif dan jangan jadi seperti lalang yang hanya mengikut tuju hala angin. Jika angin itu kehulu, maka kehulu lah ia dan jika angin itu kehilir, maka kehilir lah ia.

Jadilah pokok maggis yang memberikan serta membantu anda kearah kesihatan yang paling maksimum! Hmmmm…..kulit manggis tu le yang paling mahal sekali dalam VeMMA!

Comments:

There are 0 comments for bisnes duduk diam2 dapat duit.......ada ker camni?

Post a Comment